tipa_bandera

Історія України

Україно-російські відносини, російський шовінізм та ін.


Previous Entry Share Next Entry
tipa_bandera

Моя поїздка в Харків. Дороги, Кернес, місця відпочинку. Ч1.

Вирішив я нарешті з'їздити у Харків. Знайомі із Полтави сказали, що "нічого цікавого, сіре місто", але по місті я і не планував гуляти: парк Фельдмана, центральний парк культури та відпочинку та аквапарк - ось і вся культурна програма. Подорож починається з дороги. І ось перше розчарування - дорога з Полтави на Харків нагадала мені дорогу із Лубен до Полтави 4-х річної давності (до реконструкції). Тупо друга категорія, лише за 30 км. до Харкова починається перша. Благо хоч є багато прямих ділянок і простіше можна обганяти вантажний транспорт. Фінансова закуліса у виді Європейського банку реконструкції та розвитку та Світового банку вже профінансувала реконструкцію від Чопу до Полтави, а от до Харкова лише планують це зробити в ближчі роки. В планах була реконструкція дороги з Харкова на Довжанський, але, думаю, їм не судилось збутися - в навароссію дорогу робити не будуть, цей пропускний пункт і так закритий після приходу русскава міра.

В Харків я в'їхав по Полтавському шляху. Перше враження - місто дійсно сірувате.Та ще й вулиця Полтавський шлях явно очікує ремонту. Звісно, вона не така страшна як Київське/Харківське шосе у Полтаві, від якого відхрестились всі дорожні служби, бо це ніби і М03, а ніби і в межах міста. Так що перше враження від дороги у Харкові було не дуже, а стан трамвайних рейсів нагадував Львів до реконструкції вул. Городоцької... хоча це я трохи перебільшив, гіршого ніж було на Городоцькій я ще не зустрічав. Трамвайна мережа Харкова м'яко кажучи не вразила. Трамваї старі та облізлі. Переважала така модель в такому кольорі:



Із десятка подібних вагонів я лише один раз побачив більш нову модель типу цієї:



Можливо є і більш нові трамваї на маршруті, я пишу лише про те, що вдалось побачити за три дні перебування у Харкові. У тому ж Львові все таки старих чеських моделей пропорційно менше. Більше новіших (як останнє фото) моделей, регулярно зустрічався мені і новий Електрон:



Хоча, як я здогадуюсь, місто більше уваги приділяє метро, тому трамвайний транспорт виглядає дещо запущеним. Але в харківському метро я не їздив, не було ні часу, ні потреби.

Доводилось читати, що харків'яни дуже люблять Кернеса, бо той багато робить у місті. Перше враження було таке, що нічого такого особливого в Харкові немає. Є не ремонтовані дороги, є відремонтовані,є в процесі ремонту. У тому ж Львові десь така ж ситуація. Харків прикрасили квітами на клумбах та квітковими інсталяціями. Спальні райони (бачив десь в районі ТРЦ "Караван") такі самі печальні як і в інших містах. Щоправда, той же Сихів у Львові зараз набув ознак цивілізованості, по крайній мірі вздовж основної магістралі. Так що не дуже зрозумів, що такого надзвичайного зробив Кернес, можливо місцевим жителям видніше, є з чим порівнювати.

Далі буде.

,

Buy for 80 tokens
Buy promo for minimal price.

  • 1
Ви смієтеся?
Щоб Харків купував львівські трамваї?
У кернеса рука відсохне поставити підпис...

Могу только вот этим поделиться - http://softranger.livejournal.com/415855.html

  • 1
?

Log in

No account? Create an account