tipa_bandera

Українців народилось в 10 раз менше ніж росіян? 5,8 млн. втрат від Голодомору.

Подібної таблиці не бачив ні в кого, отож розміщу, вона досить зручна для аналізу. Тут я зафіксував усіх результати переписів населення в СРСР та проаналізував процентний ріст росіян та українців в загальному по СРСР та окремо по УРСР. Спершу подивимось дані по СРСР:

Національний склад українців та росіян згідно усіх переписів в СРСР. Табл. 1
Національний склад українців та росіян згідно усіх переписів в СРСР. Табл. 1

Різкий від'ємний ріст кількості українців в СРСР в 1937 р. зв'язаний не лише із Голодомором, але й із значними асимілізаційними процесами, що відбувались в Росії. Більш детально тут. Також ми спостерігаємо, що починаючи з 1959 року фіксується зменшення росіян та українців в процентах, хоча фактична їх кількість зростає. Це гарно демонструє зменшення народжуваності європейських народів СРСР, в той час коли інші народи народжували більше дітей. Тепер по УРСР:

Національний склад українців та росіян згідно усіх переписів в УРСР. Табл. 2
Національний склад українців та росіян згідно усіх переписів в УРСР. Табл. 2

Які нюанси тут є: з 1926 р. до 1937 р. росіян в УРСР стало на 450 000 більше. При тому, що їх було лише 2,7 млн. А 23,2 млн. українців зуміли вийти на збільшення населення на 450 000 лише в 1939 році. І хоча 23,2 млн. українців спокійно народжували і зростали до Голодомору (а також і кілька років після нього) не зуміли навіть «вийти в ноль» — з 1926 р. до 1937 р. українців стало на 1 млн менше. До речі, приріст росіян в СРСР и УРСР за цей досить близький: 20,8% та 20,3%. Якщо взяти число 20,5% як нормальний приріст для цього періоду, то українців в 1937 році. було б на 5,8 мільйони більше, ніж виявилось по факту. Лише це число (без підрахунку українців, що загинули від штучно створеного голоду за межами УРСР) дає приблизне розуміння людських втрат у цьому геноциді. Тому число втрат близько 7 млн. я вважаю дуже достовірним. Думаю, 20,5% це досить точний прогнозований приріст. Сталін в 1937 році очікував приросту населення по СРСР майже в 25% (на 36 млн.). 

Отож, приріст українців в 1939 р. у порівнянні до 1926 р. становить лише 1,9 відсотка. Це вдесятеро менший приріст ніж у росіян до 1937 р. Чому порівнюю саме до 1937, а не до 1939? Дивіться далі. 

Приріст росіян в УРСР в 1939 році порівняно до 1926 року вже становить аж 46%, але, очевидно, тут вже відчувається вплив масової міграції. Бо приріст росіян в загальному по СССР за цей період 23%.  Отож, можна сказати, що масова міграція росіян в УРСР почалась з 1937 року. 

Ще ми бачимо різкий приріст росіян у між 1939 та 1959 роками. Це свідчить лише про значні міграційні процеси, про масове переселення росіян в УРСР. Так само ми бачимо і в наступні роки приріст росіян як мінімум в тричі переважає приріст українців, що теж свідчить про продовження досить масової міграції. 

В тему: За 13 років СРСР українців стало менше на 10 %. Росіян стало більше на 28 %.

Buy for 50 tokens
Buy promo for minimal price.

Error

Anonymous comments are disabled in this journal

default userpic

Your reply will be screened